donderdag 3 september 2015

Tantrische Verbinding van de Moeder met de Vader

Column on Het Bewuste Pad in En












Ik voel me zo open en dankbaar. De kinderZieltjes zijn nog steeds aanwezig en ook de energie van de engelen. De wereld is gehuld in een maagdelijk wit bruidskleed. De Zon zendt haar heldere verwarmende lichtende stralen. Het voelt dat ik wil mediteren en ik volg mijn impuls. Op de prachtige muziek van de Nataraj van Osho ga ik op reis...

Ik voel me als de baarmoeder van de Moeder en bereid me voor op de ontvangst van het zaad van de Kosmische Vader. Ik bewerk mijn akkers en schenk het land het benodigde water. Ik voel mij als Moeder in een tantrische verbinding met de Vader. We zijn in stille Eenheid met elkaar. Dan... storten zijn impulsen zich in mij uit, terwijl we beiden in overgave Zijn... heerlijk en vreugdevol stil Zijn... met, bij, en in elkaar. In innige Verbondenheid ontvang ik Zijn inspiratie... zovele potentiëlen... en Ik... Ik schep en schep... Prachtige creaties waar doorheen zoveel Liefde stroomt... Potentiëlen worden geschapen met allesdoordringende Liefde. Liefdevolle potentiëlen, energievelden van potentiëlen die beschikbaar zijn voor jou... en ja, ook voor jou!

Ik voel de diepe heling van de Moeder. Na eeuwen voelt ze eindelijk weer de diepe Verbinding met de Vader en kan ze Zijn liefdevolle impulsen eindelijk weer in Haar Centrum ontvangen. Wat heeft ze deze inspiratie gemist. Wat heeft ze deze bevruchting gemist. Ze verlangde er zó naar dat haar akkers bewerkt werden en dat haar het benodigde water geschonken werd. En de Vader is verheugd dat Zijn inspiratie, Zijn bevruchting eindelijk weer ontvangen wordt...

Dit is de eerste dag van mijn maanstonde (menstruatie).

(Deze tekst is geschreven op maandag 5 januari 2009.)


mascha roedelof

Deze column mag vrij verspreid worden met Bronvermelding
mas©ha 2016

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten